Xtra-app
Blog
Partners
Hulp en vragen
Mobiel betalen via Xtra
NL
FR
NL
FR
Hallo%s, hoe kunnen we je helpen?
Resultaten voor "%s"
We vonden geen resultaten voor je zoekterm. Controleer op fouten of probeer een andere zoekterm.
Account
Gegevens
Communicatie
Professionele klant
Beveiliging
Uitgaven
Lijstjes en favorieten
Digitale spaarkaart
Duurzaamheid
Algemeen
DATS 24
Collect&Go
Privacy
Tanken met Xtra
Betalen via Xtra
Promoties
Kasticket en garantie
Punten sparen
Voordelen
Waardebonnen
Hoe kan ik mijn lijstjes omzetten van Colruyt naar Collect&Go?
Ontvang ik korting als ik tank bij DATS 24? Wat als ik deze niet ontvangen heb?
Waar geniet ik van voordelen met mijn Xtra?
Hoe geniet ik van alle voordelen na het aanvragen van mijn Xtra?
Ik wil mijn gegevens laten schrappen. Hoe doe ik dit?
De verificatiecode die ik heb ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen is niet geldig. Wat moet ik doen?
Waarom hebben mijn Xtra-app en -kaart een verschillende QR-code?
Hoe raadpleeg ik mijn punten en hoe ruil ik ze in?
Waar spaar ik punten?
Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn Xtra-account is gekoppeld. Wat kan ik doen?
Kan ik een Xtra-account aanmaken zonder e-mailadres?
Wat is het verschil tussen Digitale spaarkaarten en Punten sparen, het duurzame spaarprogramma van Colruyt Group?
Waarom vind ik mijn gedetailleerd kasticket niet terug onder de rubriek uitgaven?
Ik verhuis. Wat moet ik doen om mijn folders te blijven ontvangen?
Hoe werkt het puntensysteem?
Hoe activeer ik Verificatie in 2 stappen?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Kan ik Verificatie in 2 stappen uitschakelen?
Moet ik Verificatie in 2 stappen elke keer als ik de app sluit en open opnieuw doorlopen?
Wat is Verificatie in 2 stappen en hoe werkt het?
Hoe meld ik een overlijden?
Mijn Xtra-kaart is geblokkeerd, kan ik nog tanken met de Xtra-app?
Ik betaal mobiel via Xtra. Kan ik nog zelf handmatig kastickets opladen in mijn Xtra-app?
Hoe betaal ik met Xtra in de winkel of aan het tankstation?
Wat is Xtra?
Kan ik mijn Colruyt Professional Plus-kaart samen met Xtra gebruiken?
Waar vind ik de privacyverklaring van Xtra?
Waar kan ik terecht om een klacht in te dienen in verband met mijn privacy?
Hoe schrijf ik mij in of uit voor de folders en/of nieuwsbrieven?
Hoe vink ik een product van mijn lijstje af?
Ik ben op zoek naar meer info over mijn kasticket- of garantiebewijs.
Hoe blijf ik automatisch aangemeld op de website van Xtra?
Hoe kan ik een waardebon toevoegen aan mijn Xtra-profiel?
Kan ik het saldo van mijn waardebonnen raadplegen?
Waarom is mijn waardebon geblokkeerd?
Ik kan mijn papieren waardebon niet opladen naar Xtra. Wat is er aan de hand?
Hoe gebruik ik mijn waardebonnen?
Wat als mijn Xtra-app niet meer werkt?
Waar kan ik feedback geven over de Xtra-app?
Ik bezit zowel een Xtra-app als een Xtra-kaart. Welke gebruik ik het best?
Mijn digitale spaarkaart is vol. Hoe kan ik mijn beloning verzilveren?
Kan ik mijn gespaarde voordeel meteen krijgen als ik met mijn aankoop al aan de spaarvoorwaarden voldoe?
Kan ik meerdere gespaarde voordelen verzilveren in een keer?
Kan ik papieren en digitale spaarkaarten combineren om zo tot een gevulde spaarkaart te komen?
Heb ik de Xtra-app nodig om zegels te sparen op mijn digitale spaarkaart?
Kan ik zegels achteraf toevoegen als ik tijdens mijn aankoop mijn QR-code vergeten tonen ben?
Kan ik zegels doorgeven aan iemand anders?
Worden aankopen die ik gedaan heb voor de activatie van een spaarkaart in de app nog toegevoegd aan de digitale spaarkaart?
Hoe activeer ik een spaaractie in de Xtra-app?
Waarom digitaal zegels sparen?
Worden mijn digitale spaarzegels ook bijgehouden als ik met mijn Xtra-kaart winkel?
Zie ik mijn gespaarde zegels na mijn aankoop meteen verschijnen?
Waar kan ik een overzicht van de spaarkaarten en gespaarde zegels zien?
Hoe werken de limieten op weekbasis?
Ik kan in de winkel niet betalen via Xtra door een gebrekkige internetverbinding. Wat moet ik doen?
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om betalen via Xtra aan te vragen?
Hoe lang duurt de aanvraag om Betalen via Xtra in te stellen?
Ik gebruik betalen via Xtra. Wat als mijn toestel gestolen wordt?
Hoe deactiveer ik Mobiel betalen via Xtra?
Ik heb de foute pincode ingegeven of weet ze niet meer. Wat doe ik nu?
Wat is het verschil tussen Betalen via Xtra en Mobiel betalen via Xtra?
Zijn er bepaalde voorwaarden verbonden aan Betalen via Xtra?
Ik ben gewijzigd van rekeningnummer. Hoe pas ik dit aan?
Hoe werkt een domiciliëringsmandaat?
Na hoeveel dagen gaat het bedrag van mijn rekening?
Waar vind ik een overzicht van mijn betalingen?
Wat zijn de limieten van het betalen via Xtra en hoe werken deze?
Hoe deblokkeer ik mijn betaalfunctie?
Zal de fysieke Xtra-kaart verdwijnen?
Ik ben mijn Xtra-kaart kwijt. Hoe vraag ik een nieuwe aan?
Wat als mijn Xtra-kaart defect is?
Hoe vraag ik een Xtra-kaart aan?
Kan ik meerdere Xtra-kaarten aanvragen?
Wat als ik mijn Xtra-kaart niet heb ontvangen?
Hoe weet ik welk profiel ik heb?