Hoe lang duurt de aanvraag om Betalen via Xtra in te stellen?

Via de app 

De aanvraag zelf duurt slechts enkele minuten. Als je nadien onmiddellijk overgaat tot de activering van Mobiel betalen via Xtra, dan kan je de dag erna ook mobiel betalen bij de deelnemende winkels van Colruyt Group.

 

Via een formulier in één van de deelnemende winkels van Colruyt Group

Gemiddeld twee weken na je aanvraag ontvang je een pincode (en eventueel een Xtra-kaart). Zodra je deze ontvangen hebt, is Betalen via Xtra geactiveerd.

 

Via de website

Deze mogelijkheid is nog niet beschikbaar, maar we werken er aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00