Mijn digitale spaarkaart is vol. Hoe kan ik mijn beloning verzilveren?

Zodra je spaarkaart vol is, wordt dit duidelijk weergegeven op de overzichtspagina van de spaaracties en op de detailpagina van de spaaractie zelf. In het geval van een gratis artikel, kan je dit bij je volgende winkelbezoek gewoon in je winkelkar leggen en laten inscannen aan de kassa. De verwerking verloopt automatisch.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00