Hoe deblokkeer ik mijn betaalfunctie?

 

Je betaalfunctie is waarschijnlijk geblokkeerd omdat je op het moment dat wij het bedrag van je laatste betaling via Xtra bij je bank aanboden niet genoeg saldo op je rekening had.

 

Zo kan je het openstaande bedrag aflossen:

  • Als we een weigering van je bank ontvangen, ontvang je een e-mail. Volg de instructies in de e-mail om je schuld af te lossen. 
  • Als je het exacte bedrag zelf kent, kan je het meteen zelf overschrijven:

Rekeningnummer: BE68 0014 8427 8034.
Mededeling: naam + rekeningnummer

  • Heraanbieding: Staat er op het einde van de maand nog een bedrag open? Dan bieden we dit bedrag op de tweede werkdag van de volgende maand opnieuw aan bij je bank. Zorg ervoor dat je dan genoeg saldo op je rekening hebt staan. Na bevestiging van je bank wordt je betaalfunctie automatisch gedeblokkeerd binnen de 7 werkdagen.

 

Werd je betaalfunctie na het aflossen van het openstaande bedrag niet gedeblokkeerd? Bel dan onze Financiële dienst op het nummer 02/486.07.99. Je kan hen bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 17u.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00