Ik kan in de winkel niet betalen via Xtra door een gebrekkige internetverbinding. Wat moet ik doen?

 

Als je Betalen via Xtra geactiveerd hebt op je smartphone en je krijgt geen verbinding met het internet in de winkel, raden we je aan om met een andere betaalmethode af te rekenen of de fysieke Xtra-kaart te gebruiken met je pincode.

 

Tip: Je hebt in alle Colruyt-winkels makkelijk toegang tot de gratis WiFi via het 'Colruyt Group Wifi'-netwerk.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00