Waarom is mijn waardebon geblokkeerd?

 
  • Soms wordt een geschenkkaart door de klantendienst geblokkeerd als er aan de kassa sprake is van een onregelmatigheid (slecht leesbare barcode, betwisting van geldigheid,...). De klant geniet dan in principe het voordeel van de waardebon, maar die wordt wel manueel geblokkeerd om dubbel gebruik te voorkomen.
  • Bij een sterk vermoeden van onrechtmatig verkregen geschenkkaarten of fraude kan een geschenkkaart of waardebon geblokkeerd worden.
  • Het kan hoogst uitzonderlijk gebeuren dat er waardebonnen circuleren van een geannuleerde bestelling waardebonnen. Die kunnen dan reeds geblokkeerd zijn op het moment dat u deze ontvangt. U neemt dan best contact op met de instantie waarvan u de waardebon hebt ontvangen.

 

Kijk ook eens de volgende zaken na:
  • Is de waardebon nog geldig? Een verlopen waardebon kan niet meer opgeladen worden.
  • Is de waardebon reeds opgebruikt? Dan kan deze ook niet meer opgeladen worden.
  • Heb je de waardebon niet al eerder opgeladen? Vraag eventueel eens aan een partner of huisgenoot of hij/zij de waardebon reeds heeft opgeladen op zijn/haar Xtra-profiel.
  • Kijk na of je de juiste veiligheidscode hebt ingevoerd. Deze bestaat uit 4 getallen en staat net onder of naast de barcode.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00