Ik kan mijn papieren waardebon niet opladen naar Xtra. Wat is er aan de hand?

Dat is mogelijk. Na drie maal proberen, wordt de module automatisch geblokkeerd om misbruik te vermijden. Probeer het de volgende dag nog eens.

 

Voer ook volgende checks uit:

  • Is de waardebon nog geldig? Een verlopen waardebon kan niet opgeladen worden.
  • Is de waardebon reeds opgebruikt? Dan kan deze ook niet meer opgeladen worden.
  • Heb je de waardebon niet al eerder opgeladen? Vraag eventueel eens aan een partner of huisgenoot of hij/zij de waardebon reeds heeft opgeladen op zijn/haar Xtra-profiel.
  • Kijk na of je de juiste veiligheidscode hebt ingevoerd. Deze bestaat uit 4 getallen en staat net onder of naast de barcode.

 

Je wacht best 1 à 2 dagen na aankoop om de waardebon op te laden. Zo ben je zeker dat hij geactiveerd is.

 

Opgelet: De barcode scanner op de startpagina herkent enkel producten uit de winkel, en is bedoeld om productinfo weer te geven of om artikelen aan je lijstje toe te voegen. Scan de barcode van je geschenkkaart in onder Profiel > Waardebonnen

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00