Dat is mogelijk. Na drie maal proberen, wordt de module automatisch geblokkeerd om misbruik te vermijden. Probeer het de volgende dag nog eens.
Voer ook volgende checks uit:
- Is de waardebon nog geldig? Een verlopen waardebon kan niet opgeladen worden.
- Is de waardebon reeds opgebruikt? Dan kan deze ook niet meer opgeladen worden.
- Heb je de waardebon niet al eerder opgeladen? Vraag eventueel eens aan een partner of huisgenoot of hij/zij de waardebon reeds heeft opgeladen op zijn/haar Xtra-profiel.
- Kijk na of je de juiste veiligheidscode hebt ingevoerd. Deze bestaat uit 4 getallen en staat net onder of naast de barcode.
Je wacht best 1 à 2 dagen na aankoop om de waardebon op te laden. Zo ben je zeker dat hij geactiveerd is.
Opgelet: De barcode scanner op de startpagina herkent enkel producten uit de winkel, en is bedoeld om productinfo weer te geven of om artikelen aan je lijstje toe te voegen. Scan de barcode van je geschenkkaart in onder Profiel > Waardebonnen