Ik ben gewijzigd van rekeningnummer. Hoe pas ik dit aan?

Heb je een Xtra login? 

 

  1. Meld je aan via de Xtra-app en ga naar 'Betalen via Xtra' onder 'Profiel'.
  2. Klik op het tandwieltje rechtsboven en kies 'Gekoppelde rekening wijzigen'.
  3. Om verder te gaan, accepteer je de Algemene voorwaarden van Betalen via Xtra en klik je op 'Bevestigen'.
  4. Je wordt nu doorgestuurd naar een externe pagina van Digiteal, waar je je bank kiest.
  5. Accepteer ook de algemene voorwaarden van Digiteal om verder te gaan. Je wordt dan doorgestuurd naar je bankomgeving, afhankelijk van je keuze een webpagina of de banking app.
  6. Volg de stappen in je bankomgeving om je elektronische mandaat te ondertekenen en te koppelen aan je nieuwe bankrekening.

 

De verwerking van je aanvraag kan 1 à 2 werkdagen duren.

 

Heb je geen Xtra-login?

 

Vraag aan de kassa in de winkel een formulier aan voor het wijzigen van je bankrekeningnummer en vul het in. Let op: deze aanvraag kan een aantal dagen in beslag nemen.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00