Moet ik Verificatie in 2 stappen elke keer als ik de app sluit en open opnieuw doorlopen?

Neen, we vragen je alleen je identiteit te bevestigen wanneer je afmeldt en nadien weer aanmeldt of wanneer je persoonlijke of gevoelige data wilt raadplegen.

Gebruik je Xtra om aan te melden op de websites van onze partners? Dan kan je ervoor kiezen de optie ‘Aangemeld blijven’ aan te vinken.

Zo hoef je je niet bij elke sessie opnieuw aan te melden op de website.

Doe dit bij voorkeur alleen op apparaten waar alleen jij toegang tot hebt.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00