Ik wil mijn gegevens laten schrappen. Hoe doe ik dit?

Wil je je volledig laten schrappen uit ons klantenbestand, neem dan contact op met onze klantendienst via het webformulier 'Recht op schrappen'.

Geef steeds genoeg identificatiegegevens mee. Zo weten we zeker dat we de correcte gegevens verwijderen.

 

Wanneer we de schrapping uitvoeren, doen wij het volgende:

  • We blokkeren je Xtra-kaart/app. Je geniet niet langer van de Xtra-voordelen.
  • We maken je volledig anoniem in ons klantenbestand. 
  • Je ontvangt geen mails of folders meer.

 

We voltooien de schrapping binnen de 30 dagen. Nadien ontvang je mogelijk nog één of twee folders. Dit omdat de selectie vooraf gebeurt.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00