Ik heb de foute pincode ingegeven of weet ze niet meer. Wat doe ik nu?

  • Heb je de foute pincode ingegeven bij het tanken of betalen in de winkel? Maak je geen zorgen! Na drie foute pogingen krijg je automatisch een nieuwe code. Je ontvangt binnen drie à vijf werkdagen een brief met de code.
  • Ken je je pincode niet meer? Vraag zelf een nieuwe aan via je Xtra-profiel. Ook deze nieuwe pincode ontvang je binnen drie à vijf werkdagen. 

 

Vervolgens vragen we om betalen via Xtra opnieuw te activeren in een van onze winkels. Hiervoor heb je je bankkaart en identiteitskaart nodig. 

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00