Hoe vraag ik een Xtra-kaart aan?

In plaats van een fysieke Xtra-kaart aan te vragen, raden we je aan om de Xtra-app te downloaden. De app biedt tal van voordelen die je winkelervaring nog makkelijker en voordeliger maken:

 

  • Winkel makkelijker dan ooit: Ontvang gepersonaliseerde promoties en informatie, betaal eenvoudig via de app, maak boodschappenlijstjes en ontdek recepten.
  • Bye-bye papierwerk: Ontvang automatisch digitale kastickets en garantiebewijzen, en raadpleeg je waardebonnen direct in de app.
  • Bespaar tijd en geld: Houd je uitgaven bij, mis geen enkel voordeel met je QR-code, tank snel en eenvoudig, spaar punten voor het goede doel en gebruik de digitale spaarkaart.

 

Met de Xtra-app heb je alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Download de app, maak je account aan en begin meteen met profiteren van alle voordelen!

Download via de App store of Google Play.

 

Toch liever een fysieke kaart? Dat kan. 

 

Via de Xtra-website of een andere website van Colruyt Group:

Ik heb al een Xtra-profiel:

  • Meld je aan met het e-mailadres waarmee je gekend bent bij Xtra en het door jou gekozen wachtwoord. 
  • Rechts bovenaan staat je naam, klik hierop en kies de optie "Xtra QR-code".
  • Hier kan je je kaart blokkeren en een nieuwe aanvragen.
  • Eenmaal je de kaart hebt aangevraagd, krijg je deze binnen 10 werkdagen in je brievenbus. De tijdelijke kaart kan je afdrukken en is 12 weken geldig.

 

OF

 

Ik ben nieuw bij Xtra: 

  • Volg deze link en klik op 'Verder zonder kaart' om een account aan te maken.
  • Geef vervolgens een e-mail in en een wachtwoord dat voldoet aan de eisen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik op 'Account aanmaken' om verder te gaan.
  • Vervolgens kan je nog enkele gegevens invullen om je profiel te vervolledigen. Bevestig je registratie binnen de 48 uur via de link in je mailbox.
  • Eens aangemeld staat rechts bovenaan staat je naam, klik hierop en kies de optie "Xtra QR-code".
  • Hier kan je een nieuwe kaart aanvragen en/of de oude blokkeren.
  • Eenmaal je de kaart hebt aangevraagd, krijg je deze binnen 10 werkdagen in je brievenbus. De tijdelijke kaart kan je afdrukken en is 12 weken geldig.

 

Via de Xtra-applicatie:

Hier is het niet mogelijk om een fysieke kaart aan te vragen in de Xtra-app. Gebruik de QR code in de app. 

 

Via een formulier in de winkel

Vraag een formulier aan de kassa in een winkel van de Colruyt Group. Vul dit formulier in en geef het aan een medewerker aan de kassa. Je ontvangt je Xtra-kaart 4 tot 6 weken na de aanvraag.
Het formulier bevat ook een tijdelijke Xtra-kaart die 12 weken geldig blijft en waarmee je meteen van de kortingen kan genieten.

 

Algemene voorwaarden:

  • Je bent meerderjarig.
  • Je gebruikt officiële gegevens.
  • Enkel voor particuliere klanten.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00