Waarom hebben mijn Xtra-app en -kaart een verschillende QR-code?

Dat is een bewuste keuze. Als jouw Xtra-kaart of Xtra-app defect, verloren of gestolen is, kan je ze zo apart blokkeren via jouw Xtra-profiel. Hiervoor log je je in op jouw Xtra-profiel en ga je naar het tabblad 'Xtra QR-code'. Om de Xtra-kaart op de smartphone te blokkeren dien je op 'blokkeren' naast de afbeelding van de smartphone te klikken. Zo kan niemand nog de Xtra-app op dat toestel gebruiken. Installeer daarna opnieuw de Xtra-app op jouw nieuwe smartphone. Je blijft dezelfde Xtra-login gebruiken.

 

Om de fysieke Xtra-kaart te blokkeren dien je op ‘blokkeren’ of vervangen’ naast de kaart te klikken. Indien je voor ‘blokkeren’ kiest, wordt de kaart geblokkeerd. Indien je voor ‘vervangen’ kiest, wordt de huidige kaart geblokkeerd en krijg je een nieuwe Xtra-kaart opgestuurd binnen de 10 werkdagen met de post.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00