Ik heb een openstaande schuld. Hoe betaal ik dit?

Het bedrag van een betaling via Xtra gaat ten vroegste na twee werkdagen van je rekening. Indien er niet voldoende saldo beschikbaar is, blokkeren wij dit tot het openstaande bedrag ontvangen is. Dit kan op drie manieren:

 

  • Als je het exacte bedrag kent, schrijf je het zelf over.
    • Rekeningnummer: BE68 0014 8427 8034.
    • Mededeling: naam + rekeningnummer
  • Als we een weigering ontvangen, sturen we jou een mail met de nodige informatie.
  • Heraanbieding: Staat er op het einde van de maand nog een bedrag open? Dan bieden we deze bedragen opnieuw aan bij je bank. Dit op de tweede werkdag van de volgende maand. 
    • We wachten op een bevestiging van je bank.
    • Deze termijn verschilt van bank tot bank.
    • De functie betalen via Xtra wordt automatisch gedeblokkeerd.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00