Ik wil mijn wachtwoord opnieuw instellen maar ik heb geen e-mail met een link of verificatiecode ontvangen. Wat moet ik doen?

 

Het kan enkele minuten duren voor je de e-mail ontvangt. Kijk zeker ook eens in je spamfolder. Controleer of het opgegeven e-mailadres geldig is en geen tikfouten of ongeldige karakters bevat.

 

Nog steeds niets ontvangen? Tik dan op "Nieuwe code verzenden".

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00