In welke situaties kan je niet mobiel betalen via Xtra?

In sommige gevallen is het niet mogelijk om mobiel te betalen waaronder:

 

  • je wil geld opnemen, je betaalfunctie of klantenkaart is geblokkeerd
  • je geeft 3x een verkeerde code in op je smartphone (neem hierna contact op met de klantendienst
  • de limiet van je betaalfunctie is overschreden (wanneer je onder €80 duikt, krijg je hiervan een melding in je Xtra-app)

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00